جستجوی اخبار:                
   
    اخبار
      رسيدگي به شكايات دانشجوئي از طريق سامانه الكترونيكي در واحد پزشكي تهران

 

     دكتر حسين ياريگر روش مسئول اداره بازرسی و رسیدگی به شکایات واحد پزشكي تهران طي گفتگوئي از راه اندازي سامانه الکترونیکی اداره کل بازرسی و رسیدگی به شکایات ، دانشگاه آزاد اسلامی خبر داد ، وي گفت : هدف از اين اقدام فراهم آوردن بستر مناسبي جهت سهولت در دسترسی و ارتباط عموم بالاخص دانشجویان عزیز، اولیای محترم آنان، اعضای هیات علمی ارجمند، همکاران گرامی و سایرین با اداره کل بازرسی و رسیدگی به شکایات دانشگاه مي باشد . وي افزود : واحد پزشكي تهران يكي از با سابقه ترين واحد هاي دانشگاه آزاد اسلامي است كه در سال 1364 با پذيرش 365 دانشجو و در سه رشته تحصيلي فعاليت آموزشي خود را آغاز نموده و اكنون در 22 رشته تحصيلي متجاوز از 8 هزار دانشجو دارد ،علاوه بر اين واحد پزشكي تهران مديريت 3 مجموعه بيمارستان آموزشي و يك پلي كلينيك تخصصي را بعهده دارد ، بنابر اين ، بخوبي مشخص است كه درچنین وضعیتی کنترل و نظارت این واحد بزرگ و جامع همچون ديگر واحد هاي دانشگاه آزاد اسلامي با روشها و ابزارهاي سنتی بخوبی میسر نمی شود ، به همين دليل استفاده ازابزار و امکانات و تکنولوژهای روز که بتواند فاصله بین ذينفعان دانشگاه ( اعم از دانشجویان ، اساتيد و كاركنان ) را از میان بردارد ضرورت پیدا می کند.

 

 
 

رسيدگي به شكايات دانشجوئي از طريق سامانه الكترونيكي در واحد پزشكي تهران نسخه قابل چاپ

Preview