جستجوی اخبار:                
   
    اخبار
      راه اندازي سامانه اتوماسيون اداري درواحد پزشكي تهران

 

     سايه بيگدلي مدير روابط عمومي دانشگاه آزاد اسلامي واحد پزشكي تهران طي گزارشي از راه اندازي سيستم اتوماسيون اداري اين واحد دانشگاهي مقارن با ايام پر فيض و بركت آغاز امامت امام عصر (عج ) و از اول بهمن ماه سال 1391 خبر داد .
بر اساس اين گزارش راه اندازي سيستم اتوماسيون اداري با حمايت و تاكيد جدي دكتر شاهرخ رامين رئيس جديد واحد پزشكي تهران و با همكاري مجددانه حوزه معاونت پژوهش و فناوري و مسئولان اداره انفورماتيك واحد پزشكي تهران پس از انجام مراحل پایلوت (اجرای آزمایشی در مدیریت فناوری اطلاعات، تکمیل اطلاعات پایه، ایجاد کاربر و برگزاری دوره های آموزش) بطور کامل اجرا خواهد شد.
دكتر شهاب الدين محسني معاون پژوهش و فناوري واحد پزشكي تهران در خصوص ضرورت انجام اين اقدام گفت : سيستم اتوماسيون يكي از كاربرد هاي مهم فناوري اطلاعات در دانشگاه است ولي انجام اين مهم تا كنون بعلت برخي محدوديت ها و موانع مالي – اداري عليرغم پيگيريهاي بسياربه تعويق افتاده بود كه خوشبختانه در حال حاضر با درايت و حسن تدبير رئيس واحد پزشكي تهران اين مشكلات مرتفع شده است . وي افزود : سیستم اتوماسیون اداری دانشگاه آزاداسلامی واحد پزشكي تهران با هدف حذف نظام بروکراسی اداری ، افزايش اثربخشي و كارائي پتانسيل هاي موجود راه اندازی وموردبهره برداری قرار گرفته است.
دكتر محسني گفت : در سيستم اتوماسيون اداري علاوه بر اينكه تمامي روند و امور اداري دانشگاه ارائه مي شود، اطلاعات شخصي ،احكام پرسنلي، حقوق و مزاياي افراد نيز بر ‌اين بستر قرار دارد و كارمندان مي‌توانند روند كاري خود را پيگيري كنند.
مهندس گيتا ثقفي مسئول اداره انفورماتيك واحد پزشكي تهران نيز درارتباط با معرفي امكانات سیستم اتوماسیون اداری این واحد دانشگاهي اظهار داشت : اين سيستم از جدیدترین و پیشرفته ترین سامانه های نرم افزاری می باشد که برای دسترسی هرچه راحت تر، کاربر به دانشگاه خود ، بر پایه وب تهیه شده است . وي افزود : این سامانه با استفاده از تمامی امکانات، نیازهای آموزشی کاربر را بدون مراجعه به دانشگاه و تنها با داشتن نام کاربری ورمز عبور از طریق اینترنت فراهم می نماید. مسئول اداره انفورماتيك واحد پزشكي تهران از جمله مزایای این سیستم به تحت وب بودن سیستم ، عدم محدودیت تعریف کاربر، محیط کاربری آسان ، قابلیت جستجو در کارتابل ، تعیین جانشین در بازه زمانی مشخص ، تعریف گروه های ارسال و تعریف اولویت بندی نامه اشاره نمود . شايان ذكر است : مسئوليت پيگيري و نظارت بر حسن اجراي راه اندازي سيستم اتوماسيون اداري ونيزبرگزاری دوره های آموزشي بعهده آقاي اباسط ميرزائي مدير اداره آموزش كل پزشكي وتکمیل اطلاعات پایه پرسنل با همكاري آقاي عليرضا كشاورز مسئول اداره كارگزيني و سركار خانم ظفري مسئول دبيرخانه واحد پزشكي تهران بوده است .

 

 
 

راه اندازي سامانه اتوماسيون اداري درواحد پزشكي تهران نسخه قابل چاپ

Preview